Monday, November 30, 2009

Mycket att göra, så lite lust

Har mycket att göra idag, lillan måste undersökas, kläder måste tvättas (har inte tvättat på 3 veckor!!), familjefoton ska tas idag, advokaten ska ringas idag, hyran betalas, räkningar betalas, gamla dagiset ska kontaktas, kontot måste rekonsilieras...
avbrott på flera timmar...
Ok, så jag stack aldrig till fotografen, men jag ringde advokaten. Jag får reda på mitt hearing datum på onsdag troligen. Vilken grej,alltså! Man blir ju helt galen, pengar-liksom tiden-bara springer iväg hela tiden..
Well, jag ska se till att i alla fall betala hyran & tvätta kläder idag & köpa mjölk & gå till biblioteket & städa färdigt lägenheten. Till fotografen ska vi på torsdag & på lördag.
Imorgon måste jag se till att ringa & boka tid (minst telefontid åtminstone) hos min college-advisor så att jag kan registrera mina klasser till vårterminen. Ah, just det, glömde ju nämna att jag kom in på University of Utah! :) Nu hoppas jag att jag kan avsluta mina studier & få min bachelor's plus mitt Certificate of Criminology! :)
Ok, ska nog gå nu innan kontoret stänger & jag inte får kvitto för att jag betalade hyran idag. :)

1 comment: