Monday, November 30, 2009

:(

Kan inte/vill inte sova, vill inte jobba imorgon, vill inte att lillan ska vara sjuk med freakin' diarre längre, vill inte vara deppig längre heller. :( Jag hoppas att saker & ting ordnar sig snart med min nyårsönskning, just nu önskar jag bara en sak till nästa år... Well, 2 egentligen, men de hör typ ihop. hahahahaha Hoppas att det blir så att jag får mina önskningar i uppfyllelse, jag skulle bli så lycklig då!
Well, min rygg klagar, jag har ju rengjort min facebook, så jag spenderade allt för mycket tid på det, funderar på att skaffa ett annat facebook/konto som jag kan VERKLIGEN uttrycka mig genom; en där jag har folk som jag vet kan hålla klaffen & där jag inte behöver låtsas längre.. Hmm... Kanske borde göra det? Ideen e väldigt lockande...
Förresten, Skee-Lo e bara ett litet smeknamn jag fått i min familj pga min längd, e ju inte särskilt stor, & det fanns en artist i Sverige på 90-talet som kom ut med en låt som gick "Hello! I wish I was a little bit taller..." hahahahhahaha Min knäppa familj, vilka grejer vi kommer med för att retas & visa vår undying love for oneanother. :) Jag ska förresten spendera jul+nyår med dem detta året, första gången på 10 år!!!! Gotta love a good family reunion!!
Later!

No comments:

Post a Comment