Monday, January 25, 2010

Har så mycket ångest & ilska inombords

Jag är så arg inombords på den där skitstöveln jag skrivit om tidigare. Jag känner mig kränkt (åh, så konstigt?? inte första gången under dessa snart 9 åren som jag känt honom!!) & jag känner mig så falskt anklagad!! Fatta att folk i Provo tror att jag e en äktenskapsförbryterska, eller en slut med andra ord! Det gör mig så förbannad, tror ni att min dotter kan gå omkring där 5 år från idag & hålla sitt huvud högt när folk snackar en massa (falskt) skit om hennes mamma???? Idioten har ju inte fattar hur snabbt rykten sprids & hur han har lyckats "döda" mig, dvs mitt goda rykte som jag hade innan. Han kunde ju inte få kål på mig psykiskt innan, han lär inte kunna göra det fysiskt heller (jag e jätteförsiktig) så nu har han dock lyckats genom att sprida falska rykten om mig till alla som innan kanske trott bra om mig. Förbaskade idiot. & rykten sprids snabbt & dör långsamt; min lilla flicka kommer inte att kunna återvända till Provo utan att får höra något om hur hennes mamma var en "hora" & lämnade hennes pappa för en annan!
& det leder mig till något annat som gör mig så frustrerad!! Jag har världens underbaraste man i mitt liv nu, & han kom in i mitt liv 2 MÅNADER EFTER ATT JAG & SKITSTÖVELN SEPARERADES! Han "stal" mig inte från honom, ingen "stal" mig ifrån honom; han förlorade mig helt själv genom sina egna förbaskade & idiotiska handlingar! HAN SJÄLV! Men tror ni att någon kommer att se det sådär nu??? Neeeeeeeeeeej, så klart inte!! Nu när jag snart äntligen kan berätta om denna underbara ängeln som Gud har skickat mig, så kommer folk att tro det värsta om honom!! & det gör mig ännu mer förbannad!!!
Jag ska sova nu, ville bara skriva lite för att "vent" lite grann, e så sjukt förbannad!! Vet inte om jag upprepat mig redan i den andra posten, isåfall, I apologize.

3 comments:

  1. Gumman! Lycka är den bästa hämnden!!
    Koncentrera dig på att njuta med din nya man i ditt liv och din lilla prinsessa, tro mig inget gör mer ont i psykopaten än det.
    Ha tilltro till din dotter, hon lär inte tillåta rykten förgöra henne. Hon är stark precis som sin mor, det kanske istället öppnar hennes ögon om vem hennes pappa egentligen är.
    Puss på dig

    ReplyDelete
  2. Hej gumman!!
    Det gör så ont i mig att du ska behöva gå igenom allt detta som du gör.
    Ens flickas kärlek till sin mor kommer aldrig att dö oavsett vad folk säger om henne. Det kanske inte är en tröst just nu men din sessa kommer att vakna en dag och veta vad hennes pappa gör mot sin mamma. Det är bara han som förlorar. Det du ska göra under tiden är att visa henne att du är världens bästa mamma och älskar henne överallt annat.
    Försök att inte tänka på vad ditt ex säger utan njut av din nya och lev för stunden. Jag önskar dig all lycka.
    Kramar om!!!

    ReplyDelete
  3. Tjejer, ni e helt underbara, jag såg inte att ni hade kommenterat förrän nu. Tack så mycket <3

    ReplyDelete